Word lid van N-VA Beerse

De N-VA toont elke dag opnieuw aan dat de Verandering ook echt wérkt. Ben je net als onze 40 000 andere leden overtuigd van die Kracht van Verandering, zet dan nu de stap en sluit je vandaag nog aan bij de N-VA. Voor amper 12,50 euro per jaar ben je al lid. Jonger dan eenendertig? Dan betaal je maar 5,00 euro per jaar. Bijleden in hetzelfde gezin worden al lid voor 2,50 euro per jaar.

Met je lidmaatschap steun je het werk van Theo Francken op het vlak van asiel en migratie: humaan voor wie onze hulp echt nodig heeft, en streng voor wie daarvan misbruik maakt. Je schaart je daarenboven achter de kordate aanpak van ‘sterke Jan’ Jambon, die eindelijk werk maakt van een echte veiligheidscultuur na jaren van verwaarlozing.

Ook steun je ons lokale beleid. Sinds 2012 leveren we de burgemeester, twee schepenen en bouwen we verder aan het beleiden in Beerse - Vlimmeren.

Overtuigd? Blijf dan niet aan de kant staan en beken kleur. Word lid van de N-VA.

Hoe je jouw lidmaatschap invult, bepaal je overigens helemaal zelf. Van een 'like' op Facebook of het delen van informatie tot een actief engagement in je lokale afdeling: je lidmaatschap maakt de N-VA sterker. Je wordt er zelf ook beter van, met een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, … En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.

Maak het jezelf gemakkelijk: vul hieronder je persoonsgegevens in en klik op ‘indienen’. Je krijgt dadelijk een e-mail met jouw betalingsinformatie. Je betaalt het juiste bedrag op rekeningnummer BE 63 0016578181 08 (N-VA Beerse - Vlimmeren) Zodra we jouw betaling ontvangen, bezorgen we jou je persoonlijke lidkaart! Je kan ook een mailtje sturen naar marc.janssen [at] n-va.be

Toch nog vragen? Contacteer je lokale bestuur.

CAPTCHA
Vink "Ik ben geen robot" aan. Dit is nodig om spam-inzendingen te vermijden. Klik daarna op 'Indienen'.