Met N-VA blijft voorzijde kerkplein open als parking!

Op 11 juni 2018, over deze onderwerpen: Mobiliteit en verkeersveiligheid
Voorzijde kerkplein beerse wordt goed gebruikt als parking

In het begin van deze bestuursperiode openden we – zoals beloofd in ons programma - de voorzijde van het kerkplein voor parkerende auto’s. Een extra parking die broodnodig was voor ons centrum. Fel protest was te horen bij oppositie partijen CDE-Vlim.be en Groen. Nu blijkt dat er gretig gebruik gemaakt wordt van de parkeermogelijkheid. We blijven dus bij onze beslissing. Ook in de toekomst.

De extra parking is nog altijd nodig. Met de N-VA aan het roer in onze gemeente blijft de parking behouden. We moeten voldoende parkeergelegenheid behouden in ons dorpscentrum. Voor onze lokale handelaars, onze winkelaars en voor onze minder mobiele bevolking. De oppositiepartijen CDE-Vlim.be en Groen protesteerden jammer genoeg tegen de openstelling.

Het is dus koffiedik kijken of zij in hun plannen nog ruimte voor de parkeergelegenheid voorzien. Wij schenken alleszins klare wijn: met de N-VA blijft de parkeerplaats ook in de toekomst beschikbaar.